Definicje

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia w ramach sklepu i która zaakceptowała niniejszy Regulamin;

Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem homekomfort.pl, za pośrednictwem którego Klient może kupić Produkty;

Produkt – towary prezentowane w Sklepie, których dotyczy umowa sprzedaży;

Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się
na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną;

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające rodzaj i liczbę Produktów;

Transakcja – dokonanie przez Klienta zakupu wybranych Produktów ze Sklepu zgodnie
z postanowieniami niniejszego regulaminu, na podstawie złożonego zamówienia.

Płatność – świadczenie pieniężne Klienta dokonywane z tytułu Transakcji.

Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawierana pomiędzy Sklepem a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
  2. Sklep internetwy Ekosolar Sp. z o.o., działający pod adresem homekomfort.pl jest prowadzony przez firmę: Ekosolar Sp. z o.o., ul. Energetyków 38, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, NIP: 6332239697, REGON: 382756064, Sąd Rejonowy w Gliwicach Wydział X Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 000077522
  3. Celem prowadzenia sklepu jest:
    • umożliwianie Klientom składania Zamówień dotyczących Produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego homekomfort.pl
    • zawieranie Umów sprzedaży Produktów na odległość
    • udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w Sklepie.
  4. Wykorzystanie materiałów zamieszczonych na stronie (zdjęcia, teksty, materiały graficzne) których właścicielem jest firma Ekosolar Sp. z o.o. lub producenci oferowanych marek, bez zgody właściciela strony jest zabronione.
  5. Ceny Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są podane w złotych polskich, euro, koronie czeskiej i zawierają podatek VAT.
  6. Regulamin jest przetłumaczony na języki angielski, słowacki, czeski oraz ukraiński w celach informacyjnych. Wiodący regulamin jest w języku polskim.

Zasady korzystania ze sklepu i zawarcie umowy sprzedaży

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a firmą Ekosolar Sp. z o.o.
  2. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z Regulaminem oraz jego akceptacją.
  3. Aby zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć Zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  4. Zamówienia składane w Sklepie internetowym przyjmowane są od poniedziałku do niedzieli i realizowane następnego dnia roboczego po złożeniu Zamówienia.
  5. Warunkiem złożenia Zamówienia jest wypełnienie w formularzu wymaganych danych koniecznych do wysyłki lub faktury VAT.
  6. W celu złożenia Zamówienia należy wybrać z listy produktów model, kolorystykę oraz rozmiar poprzez dodanie Produktu do koszyka.
  7. Wysłanie Zamówienia przez Klienta stanowi ofertę Klienta złożoną firmie Ekosolar Sp. z o.o. co do zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  8. Po złożeniu przez Klienta Zamówienia otrzyma on drogą mailową komunikat zawierający informacje dotyczący ilości produktów, wartości zamówienia, wybranego rodzaju dostawy i płatności, czasu realizacji zamówienia oraz danych do wysyłki. Komunikat stanowi potwierdzenie otrzymania przez Sklep oferty zakupu Klienta.
  9. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na wskazany adres e-mail, po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży zamówionych przez Klienta Produktów.

Dostawa

  1. Czas realizacji zamówienia podawany w podsumowaniu zamówienia wynosi 1-7 dni roboczych.
    W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji jest potwierdzany indywidualnie z Klientem.
  2. Produkty są dostarczane na terenie RP za pośrednictwem współpracujących firm kurierskich. Przewidywany czas dostawy to 1 dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity i maksymalny termin realizacji Zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych. Rozpoczęcie realizacji Zamówienia może zostać opóźnione do momentu zaksięgowania na rachunku bankowym Sklepu kwoty ceny sprzedaży.
  3. Do każdego przesyłanego towaru załączony jest dowód zakupu.
  4. Podczas odbioru przesyłki dostarczanej przez kuriera, Klient, powinien sprawdzić stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku uszkodzenia opakowania przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z dostawcą przesyłki protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.

Metody Płatności

  1. Klient płaci za zamówione produkty:
    a) gotówką w miejscu dostawy (za pobraniem),
    b) przelewem bankowym przed dostawą. c) za pośrednictwem operatorów płatności takich jak PayU
  2. W przypadku wyboru metody płatności przelewem, sklep czeka na wpłatę 7 dni, po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar.

Gwarancja, reklamacja i zwroty

  1. Polityki dostępne są na podstronie: Regulamin zwrotów i realizacji zamówień

Przetwarzanie danych osobowych

  1. Polityki dostępne są na podstronie: Polityka prywatności